В суботу в турнірі по покеру виграв 100 фріспінів в Легасі оф Деад.
Вчора ввечері зайшов на сайт, активув свої фріспіни, однак при заході в слот почала вискакувати помилка, як на цьому відео:
Я все це розписав в службу підтримки, показав навіть відео, написав, що в мене в налаштуваннях все було правильно і причина неможливості зайти в сло мені не відома. Техпідтримка порекомендували зайти з іншого пристрою. Я вирішив вранці зайти з робочого компа і спробувати там.
Зайшовши з робочого компа і зайшовши в Бонуси, фріспінів вже не було, мене це насторожило.
Зайшов в слот Легасі оф Деад, мені вискочило повідомлення, що маю фріспіни. Думаю, дарма запереживав, однак, як виявилось, не дарма.
Кручу перший слот, барабани крутяться, кількість фріспінів зменшується до 99, і вискакує повідомлення на англіській мові Eror. Заскрінити не зорієнтувався, перезайшов в слот, фріспінів немає.
Написав в тех підтримку, що така проблема, все робив за їх рекомендацією, попросив вирішити це якось.
Техпідтримка включила окуня і пише
"Вам намагалися допомогти вирішити питанні, та запуститит саму гру. На жаль, згідно з нашими правилами - 5.3.19. У разі якщо у гравця виникнуть складності з активацією / використанням безкоштовних подарункових фріспінов (наприклад, отриманих при будь-якому розіграші), компенсації або перевидаче такі фріспіни не підлягають."
І посилають мене далеко.
Далі пишуть "Слот гра працює в штатному режимі. Якщо у вас виникли складнощі з використанням безкоштовних подарункових фріспінов , компенсації або перевидача таких фріспінів не підлягають. "
Я ж пишу: "так я не прошу їх перевидати чи компенсувати. Перевидати можна те, що я використав, чи десь щось не так зробив. Я жодних умов не порушив, я прошу мені надати а не перевидати мені мої фріспіни! Це зовсім інші речі!"
Вони: "З нашої сторони були нараховані на ваш аккаунт фріспіни. Ви їх навіть активували. Якщо у вас виникли складнощі з використанням безкоштовних подарункових фріспінов , компенсації або перевидача таких фріспінів не підлягають."
Ну хіба це не свинство!
плакать и жаловаться нечего,сча даже в анонсах в телеге они пишут.если вы по какой то причине не смогли отыграть фриспинов мы вам ничего не должны
В мене таке саме вчора було,з гугла помилка,з опери,те саме,але з мозіли все запрацювало,пробуйте!!!
так не можу спробувати, бо в слот заходить, а самих фріспінів вже немає.
Куди зникли - не відомо, канторка не повідомляє.
Ну и лол ....компьютер меняй или винду.... Уменя такое было на 7ке поставил 10ку и норм работает головешка)
В мене таке саме вчора було,з гугла помилка,з опери,те саме,але з мозіли все запрацювало,пробуйте!!!
так не можу спробувати, бо в слот заходить, а самих фріспінів вже немає.
Куди зникли - не відомо, канторка не повідомляє.
В мене таке саме вчора було,з гугла помилка,з опери,те саме,але з мозіли все запрацювало,пробуйте!!!
так не можу спробувати, бо в слот заходить, а самих фріспінів вже немає.
Куди зникли - не відомо, канторка не повідомляє.
Я бачив, активувати зміг вчасно, далі вже обмежень по часі не було. А зіграти не зміг, зникли.
В том - то и дело , я понимаю это ограничение в целом .
От хром есть браузер в котором можно все настроить,я по крайней мере давно снес хром и пользуюсь центбраузером и ресурсов меньше жрет и проблем не возникало подобных еще.
В мене таке саме вчора було,з гугла помилка,з опери,те саме,але з мозіли все запрацювало,пробуйте!!!