Існує 52! (факторіал 52) результату перетасування колоди з 52 карт. 52! це приблизно 2 в ступені 225 (а якщо бути точнішим, то 80 658 175 170 943 878 571 660 636 856 404 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000). Використовується 249 випадкових біт кожного з джерел випадковості (дані, що отримуються від користувачів і квантової випадковості) для отримання рівномірного і випадкового статистичного розподілу.
Більш того, застосовуються стійкі правила забезпечення необхідного ступеня випадковості. Наприклад, якщо дані, що отримуються від користувачів, не забезпечують необхідний ступінь випадковості, не починається наступна рука до тих пір, поки не отримається необхідний ступінь випадковості від генератора випадкових чисел Quantis.
Використовується алгоритм шифрування даних SHA-1 для об'єднання випадкових величин, отриманих від обох джерел, для забезпечення додаткової безпеки.
Так само використовується генератор псевдо-випадкових чисел на базі алгоритму SHA-1 для забезпечення ще більшого захисту від атак на дані користувача.
Для перетворення потоку випадкових біт у випадкові числа із заданого проміжку і без відхилень використовується простий і надійний алгоритм. Наприклад, якщо потрібне випадкове число з проміжку від 0 до 25, то:
- беремо 5 випадкових біт і перетворюємо їх у випадкове число від 0 до 31
- якщо це число більше 25, беремо інші 5 битий і повторюємо процес
Даний метод не підпадає до впливу відхилень, пов'язаних з діями з модуля, призначених для генерації випадкових чисел, які не можна представити у формі 2n, де n = 1,2..
Для виконання фактичного перетасування використовується інший простий і надійний алгоритм:
- спершу ми витягається випадкова карта з початкової колоди (1 з 52) і розташовується її в нову колоду - тепер початкова колода містить 51 карту, а нова колода містить 1 карту
- потім ми витягається друга випадкова карта з початкової колоди (1 з 51) і розташовується її вгору нової колоди - тепер початкова колода містить 50 карт, а нова колода містить 2 карти
- повторюється даний процес до тих пір, поки всі карти з оригінальної колоди не перемістяться в нову колоду.
З цим алгоритмом не виникає проблема "Невірного розподілу перетасованої колоди". Я вважаю що такий метод перетасування колоди буде здавати повністю випадкові комбінації.
3AKOH ,привет. Не знаю писал ли ты сам эту статью,но для игры это не применить.Никак! То что написано,это то КАК должно быть (за мелочи нет разговора). Все что в игре,и все мы это по тыще раз на дню имеем, несколько отличается от ГСЧ , играя в руме часто ,заточку этого рума чувствуешь. А боты рума и не только его ??...Да многие румы не отрицают наличие у них ботов,якобы для наполнения туров....
Да..,забыл. Там в статье речь идет об алгоритме( ?).А генераторСлучайных!чисел и алгоритм..по определению не могут быть совместимы.
В природе не бывает случайностей.Есть непонятая закономерность..(во перл выдал,похоже где то подслушал..).
Согласен, ГСЧ отличается в разных румах, и согласен что для игры применить нельзя данное инфо. Но цель данного поста в основном имело информативный характер, точнее чтобы игроки имели примерное представление по поводу, как все происходит в онлайн покере,
По поводу алгоритма, возможно мы немного не поняли друг друга. Каждая подобная программа имеет свой алгоритм. ГСЧ любого рума тоже имеет свой алгоритм.
П.С. Я не написал рум, который предоставил мне некую информацию по поводу ГСЧ, за рекламу рума мне не заплатили